• Σωτήρος Διός 13-15
  • +30 210 4190804
  • contact@focuslab.gr
  • FOCUS LAB JUNIOR
    • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
    • Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
  • ΕΞ’ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
    • Γιατί Εξ’ αποστάσεως
    • Προγραμματισμός εξ’ αποστάσεως συνεδρίας
    • Χρήσιμες πληροφορίες
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Νευροανάδραση
    • Ψυχοθεραπεία
    • Παιγνιοθεραπεία (Play Therapy)
    • Συμβουλευτική
      • Ατομική Συμβουλευτική
      • Συμβουλευτική Γονέων
      • ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
    • Λογοθεραπεία
    • Εργοθεραπεία
    • Ειδική Διαπαιδαγώγηση
  • Ενίσχυση της Απόδοσης στις Εξετάσεις
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
  • 0 Προϊόντα€0,00
0

Άρθρα

  • Αρχική
  • Άρθρα
  • Ανακαλύπτοντας την σημασία των κοινωνικών δεξιοτήτων
    13 Μαρτίου, 2023 0
    0
  • Ιχνηλατώντας την ασυμμετρία της μοναξιάς
    23 Φεβρουαρίου, 2023 0
    0
  • “Μικρές απλές συμβουλές για τη διαχείριση του άγχους των Πανελλαδικών Εξετάσεων”
    27 Μαΐου, 2022 0
    0
  • Πώς αντιμετωπίζεται το φαινόμενο της Δυσορθογραφίας;
    20 Μαΐου, 2022 0
    0
  • «Η γλώσσα, η ομιλία και τα αναπτυξιακά στάδια»
    18 Μαΐου, 2022 0
    0
  • “Ενίσχυση φωνολογικής ενημερότητας”
    5 Απριλίου, 2022 0
    0
  • “Η εδραίωση της θεραπευτικής σχέσης και η συμβολή της παιγνιοθεραπείας”
    14 Φεβρουαρίου, 2022 0
    0
  • Το Ανθρώπινο Άγγιγμα
    14 Δεκεμβρίου, 2021 0
    0
  • Aς γνωρίσουμε τι είναι τελικά οι Μαθησιακές δυσκολίες..
    7 Δεκεμβρίου, 2021 0
    0
  • Τι είναι η Νευροανάδραση;
    18 Νοεμβρίου, 2021 0
    0
  • Αρνητικές επιπτώσεις της πρώιμης ή παρατεταμένης χρήσης του μπιμπερό
    1 Ιουλίου, 2021 0
    0
  • Συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα στην ειδική αγωγή
    31 Μαΐου, 2021 0
    0
  • Η ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
    11 Μαΐου, 2021 0
    0
  • “Το φαινόμενο του Πυγμαλίωνα”
    20 Απριλίου, 2021 0
    0
  • Η σημασία της διαφοροποίησης στην υγιή ανάπτυξη του παιδιού
    24 Μαρτίου, 2021 0
    0
  • Μουσικοθεραπεία: Η χρήση των κρουστών ως θεραπευτική παρέμβαση
    8 Μαρτίου, 2021 0
    0
  • Υπερεμπλοκή των γονέων & συνέπειες στα παιδιά 
    12 Φεβρουαρίου, 2021 0
    0
  • Ενίσχυση του περιγραφικού λόγου των παιδιών
    21 Ιανουαρίου, 2021 0
    0
  • «Αυτισμός και πρώιμα σημάδια αναπτυξιακών δυσκολιών» 
    29 Δεκεμβρίου, 2020 0
    0
  • «Μνήμη – Παιχνίδια ενίσχυσης της μνήμης του παιδιού» 
    1 Δεκεμβρίου, 2020 0
    0
  • Η συμβολή των γονέων στη δόμηση της αυτοπεποίθησης του παιδιού
    10 Νοεμβρίου, 2020 0
    0
  • Εφηβεία και Αυτοεκτίμηση
    19 Οκτωβρίου, 2020 0
    0
  • «Τρόποι ενίσχυσης της ικανότητας Κριτικής Σκέψης των παιδιών» 
    2 Οκτωβρίου, 2020 0
    0
  • Επιστροφή στα σχολεία και μέτρα προστασίας: Πώς μπορούμε να ενημερωθούμε εμείς και τα παιδιά μας;
    16 Σεπτεμβρίου, 2020 0
    0
  • Κοινωνική φοβία. Πως μπορώ να την αναγνωρίσω;
    28 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
    27 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Ανάγνωση Βιβλίου και Λογοθεραπεία
    23 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Παιχνίδι και Φιλία
    23 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Το παιχνίδι ως θεραπευτικό μέσο στη ψυχοθεραπεία
    21 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Παιδική Κακοποίηση
    14 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • Δυσπραξία και Εργοθεραπεία
    1 Ιουλίου, 2020 0
    0
  • “Η Θεωρία της Προσκόλλησης και τα είδη του δεσμού που μπορεί να αναπτύξει ο γονέας με το παιδί του”
    17 Ιουνίου, 2020 0
    0
  • ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ: Συμβουλές προς γονείς παιδιών με Καθυστέρηση Λόγου και Ομιλίας
    29 Μαΐου, 2020 0
    0
  • Η διάκριση της αριστερής και δεξιάς πλευράς.  Δραστηριότητες για την ενίσχυσή της
    19 Μαΐου, 2020 0
    0
  •  Ιδέες για “indoor” δραστηριότητες
    31 Μαρτίου, 2020 0
    0
  • Ανάγνωση βιβλίου και μικρές συμβουλές για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του παιδιού
    27 Μαρτίου, 2020 0
    0
  • Πώς μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά για τον Κορονοϊό; Δραστηριότητες για απασχόληση στο σπίτι;
    13 Μαρτίου, 2020 0
    0
  • Σχολική Ετοιμότητα: Τι μπορεί να δυσκολέψει την ένταξη του παιδιού στην Α’ Δημοτικού;
    4 Μαρτίου, 2020 0
    0
  • “Το κίνητρο στη μάθηση: Με ποιούς τρόπους μπορούμε να το ενισχύσουμε;”
    18 Φεβρουαρίου, 2020 0
    0
  • ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ: Ανησυχητικά Σημάδια και Αίτια
    6 Φεβρουαρίου, 2020 0
    0
  • “Η Νευροανάδραση στον Αθλητισμό και η επίτευξη της βέλτιστης απόδοσης”
    28 Ιανουαρίου, 2020 0
    0
  • Πώς μπορεί το παιχνίδι να συμβάλει στην ανάπτυξη των παιδιών;
    21 Ιανουαρίου, 2020 0
    0
  • Τι είναι η Λογοθεραπεία; Πότε είναι απαραίτητη μία επίσκεψη στο Λογοθεραπευτή;
    15 Ιανουαρίου, 2020 0
    0
  • “Λεπτή κινητικότητα: Τι είναι και πώς μπορούμε να την ενισχύσουμε”
    9 Ιανουαρίου, 2020 0
    0
  • “Η Οριοθέτηση και τα κυρίαρχα στοιχεία της αποτελεσματικότητάς της”
    5 Νοεμβρίου, 2019 0
    0
  • Ευερεθιστότητα στα παιδιά ή απλά κακή διάθεση;
    18 Ιουλίου, 2019 0
    0
  • “Πώς είναι να βιώνεις μια κρίση πανικού;”
    10 Ιουλίου, 2019 0
    0
  • Ο ρόλος των γονέων στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης
    21 Ιουνίου, 2019 0
    0
  • Δυσπραξία: Αίτια και Συμπτώματα
    10 Ιουνίου, 2019 0
    0
  • “Παιχνίδια για παιδιά με αυτισμό”
    22 Μαρτίου, 2019 0
    0
  • “Το άγχος των εξετάσεων και τα οφέλη της Νευροανάδρασης”
    14 Μαρτίου, 2019 0
    0
  • “Η αξία της επιβράβευσης στην ανάπτυξη της συμπεριφοράς του παιδιού”
    6 Φεβρουαρίου, 2019 0
    0
  • Παιδικό κλάμα και πώς το διαχειριζόμαστε
    1 Νοεμβρίου, 2018 0
    0
  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και τα οφέλη της Νευροανάδρασης
    27 Σεπτεμβρίου, 2018 0
    0
  • Προσαρμογή του παιδιού στις αλλαγές και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε
    13 Σεπτεμβρίου, 2018 0
    0
  • Δυσπραξία: Κύρια συμπτώματα και τρόποι αντιμετώπισης
    18 Ιουλίου, 2018 0
    0
  • Δραστηριότητες για το Πέρασμα Μέσης Γραμμής
    21 Ιουνίου, 2018 0
    0
  • Έφτασε η ώρα των Πανελλαδικών…!
    5 Ιουνίου, 2018 0
    0
  • Δεξιότητες που απαιτούνται για τη γραφή
    23 Μαΐου, 2018 0
    0
  • ΔΕΠ-Υ και Νευροανάδραση
    14 Μαΐου, 2018 0
    0
  • Η μέθοδος της Νευροανάδρασης και τα οφέλη της
    25 Απριλίου, 2018 0
    0
  • Δραστηριότητες με τη χρήση πλαστελίνης
    26 Μαρτίου, 2018 0
    0
  • Πώς η μουσική επιδρά στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών;
    27 Φεβρουαρίου, 2018 0
    0
  • Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Δυσλειτουργία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης
    21 Φεβρουαρίου, 2018 0
    0
  • Τραυλισμός στα Παιδιά – Χαρακτηριστικά και συμβουλές προς τους γονείς
    11 Ιανουαρίου, 2018 0
    0
  • Παιχνίδια διαχείρισης του παιδικού θυμού
    11 Δεκεμβρίου, 2017 0
    0
  • Αμφίπλευρος Συντονισμός: Πού χρησιμεύει και πώς μπορούμε να τον ενισχύσουμε;
    14 Νοεμβρίου, 2017 0
    0
  • Πώς μπορούμε να μιλήσουμε σε ένα παιδί που κλαίει;
    9 Νοεμβρίου, 2017 0
    0
  • Στρατηγικές βελτίωσης της ικανότητας συγκέντρωσης μέσω του παιχνιδιού
    3 Οκτωβρίου, 2017 0
    0
  • Οριοθέτηση στην προσχολική ηλικία
    8 Σεπτεμβρίου, 2017 0
    0
  • Προετοιμασία για την πρώτη μέρα στον Παιδικό Σταθμό.
    4 Σεπτεμβρίου, 2017 0
    0
  • Η επιστροφή στην καθημερινότητα μετά τις διακοπές και η προετοιμασία για τη νέα σχολική χρονιά
    23 Αυγούστου, 2017 0
    0
  • Εργοθεραπεία στην παραλία: 5 δημιουργικές δραστηριότητες για τα παιδιά
    16 Αυγούστου, 2017 0
    0
  • Η επικοινωνία παιδιού-γονέα και οι Τεχνικές για τη βελτίωσή της (Β΄μέρος)
    27 Ιουλίου, 2017 0
    0
  • Η επικοινωνία παιδιού-γονέα και οι Τεχνικές για τη βελτίωσή της (Α΄μέρος)
    24 Ιουλίου, 2017 0
    0
  • Δεν έγραψα καλά στις Εξετάσεις. Και τώρα;
    19 Ιουλίου, 2017 0
    0
  • Οργάνωση ενηλίκων με ΔΕΠΥ και ο κανόνας 80/20
    17 Ιουλίου, 2017 0
    0
  • Το άγχος του αποχωρισμού και τρόποι να το αντιμετωπίσουμε
    11 Ιουλίου, 2017 0
    0
  • Η Συναισθηματική Νοημοσύνη στα παιδιά και 7 τρόποι να τη χτίσουμε
    30 Ιουνίου, 2017 0
    0
  • Καλοκαιρινές διακοπές και διάβασμα
    20 Ιουνίου, 2017 0
    0
  • Τι μπορώ να κάνω αν το παιδί μου ασκεί ή είναι δέκτης bullying ;
    15 Ιουνίου, 2017 0
    0
  • ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
    7 Ιουνίου, 2017 0
    0
  • Παιδί και Τιμωρία: Ποιος είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος οριοθέτησης των παιδιών;
    22 Μαΐου, 2017 0
    0
  • Μπορούμε να «εκπαιδεύσουμε» τα συναισθήματά μας; Μία νέα έρευνα προτείνει τον τρόπο
    2 Μαΐου, 2017 0
    0
  • Το κίνητρο στη μάθηση και τρόποι για να το ενισχύσετε
    23 Μαρτίου, 2017 0
    0
  • Στρες: Τι ισχύει πραγματικά;
    2 Μαρτίου, 2017 0
    0
  • ΔΕΠ-Υ και πιθανά αίτια
    20 Φεβρουαρίου, 2017 0
    0
  • Τα εγκεφαλικά κύματα και οι λειτουργίες τους
    6 Φεβρουαρίου, 2017 0
    0
  • Η σημασία των ερωτήσεων των παιδιών και οι τρόποι διαχείρισής τους
    11 Ιανουαρίου, 2017 0
    0
  • Πρώιμη ανίχνευση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών
    19 Δεκεμβρίου, 2016 0
    0
  • Παιχνίδια και ασκήσεις απομνημόνευσης για παιδιά νηπιακής και σχολικής ηλικίας
    8 Δεκεμβρίου, 2016 0
    0
  • Βιοανάδραση και Μαθησιακές Δυσκολίες
    8 Νοεμβρίου, 2016 0
    0
  • Η Σχολική Ετοιμότητα και Συναισθηματική Ανάπτυξη των παιδιών Δημοτικής Εκπαίδευσης
    4 Οκτωβρίου, 2016 0
    0

Newsletter

Υπηρεσίες

  • Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠΥ)
  • Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία
  • Διαχείριση Άγχους
  • Ερωτηματολόγιο Ανάπτυξης Λόγου και Ομιλίας

Εργαλεία

  • Νευροανάδραση (neurofeedback)
  • Εργοθεραπεία
  • Λογοθεραπεία
  • Ειδική Διαπαιδαγώγηση

  • Πρωτόκολλο

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων
  • Το Χαμόγελο του Παιδιού
  • Γραμμή Επικοινωνίας Ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό

Στοιχεία Επικοινωνίας

ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Σωτήρος Διός 13-15,
3ος όροφος, ΤΚ 18535
Τηλ: +30 210 4190804
Email: contact@focuslab.gr

© 2016 FocusLab. All Rights Reserved
Συνεχίζοντας την περιήγηση συμφωνείτε με τους Όρους χρήσης και την Πολιτική χρήσης δεδομένων Περισσότερα