Εισηγήτρια:
Δήμητρα Σιμιτζή
Λογοθεραπεύτρια, Msc Λογοθεραπείας
Ημερομηνία
Σάββατο
16 Ιανουαρίου 2021
Τρόπος Παρακολούθησης
Εξ΄Αποστάσεως
Διάρκεια
11:30- 13:30
Είσοδος στην Πλατφόρμα
11:20
Διάλειμμα
12:15 - 12:30
Αποστολή Βεβαιώσεων μετά το πέρας του Σεμιναρίου
Δίδακτρα: 50€
Για κρατήσεις θέσεων* έως 10/01/2021: 40€
Παρακολούθηση Εξ' Αποστάσεως
Μέσω Ιντερνετικής Πλατφόρμας
Με την κράτηση θέσης θα αποσταλούν στον συμμετέχοντα πληροφορίες για τον τρόπο παρακολούθησης μέσω της πλατφόρμας εξ' αποστάσεως παρακολούθησης
Αποστολή Υλικού και Βεβαίωσης Παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή
*Η κράτηση θέσης πραγματοποιείται με την καταβολή του αναφερόμενου ποσού
«Ανάπτυξη του Προφορικού Λόγου»
Θεματολογία
Η έναρξη της ομιλίας, καθώς και ο ρυθμός με τον οποίο κάθε παιδί αναπτύσσει τις γλωσσικές του δεξιότητες, ενδέχεται να διαφέρει ελάχιστα από παιδί σε παιδί χωρίς όμως να δημιουργεί κάποια ιδιαίτερη ανησυχία. Συνεπώς, αυτές οι αποκλίσεις θεωρούνται φυσιολογικές.
Ωστόσο, εάν οι παρατηρούμενες αποκλίσεις κρίνονται αξιοσημείωτα βραδύτερες και επιβαρύνουν την καθημερινή επικοινωνία ενός παιδιού με τους γύρω του θα ήταν σημαντικό να απευθυνθούμε σε κάποιον ειδικό/λογοθεραπευτή για να αξιολογήσει τη φυσιολογική ή μη ανάπτυξη του λόγου. Η έγκαιρη διάγνωση και η πρώιμη παρέμβαση συμβάλλει καθοριστικά στην μετέπειτα εξέλιξη του λόγου και της ομιλίας ενός παιδιού, βοηθά στην πρόληψη πιθανών μαθησιακών δυσκολιών με την ένταξη στο σχολικό περιβάλλον και διευκολύνει την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.
⚫ Στόχοι σεμιναρίου:
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
▶ Γνωρίσουν στρατηγικές εκμάθησης για την παραγωγή του προφορικού λόγου
▶ Να εξοικειωθούν με τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη του λόγου σε εκφραστικό επίπεδο
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και φοιτητές Λογοθεραπείας, καθώς και σε άλλες ειδικότητες του χώρου της ψυχικής υγείας που επιθυμούν να εισαχθούν θεωρητικά στον ορισμό της καθυστέρησης της έναρξης ομιλίας και να εκπαιδευτούν πρακτικά στους τρόπους παρέμβασης και αντιμετώπισης.
▶ Γνωρίσουν στρατηγικές εκμάθησης για την παραγωγή του προφορικού λόγου
▶ Να εξοικειωθούν με τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη του λόγου σε εκφραστικό επίπεδο